top of page
Фон №2.png

Обмін та повернення товару

Будь ласка, перевіряйте товар на наявність дефектів під час його отримання. Якщо виявлено пошкодження, повідомте про це представника поштової служби та оформіть відповідний акт. Це надасть нам підтвердження існування дефекту до отримання і всі браковані товари ми обміняємо.

 

У випадку проблем із комплектацією (комплектність відповідає опису на упаковці або інструкції), ми організуємо заміну або доставимо відсутній компонент протягом від 1 робочого дня до 1 місяця залежно від його наявності.

 

Усі транспортні витрати при поверненні товару несе покупець.

Якщо замовлення затримано, втрачено, доставлено неправильно або виникли інші непередбачені ситуації, продавець покриває витрати.

З усіх питань звертайтеся за нашими контактами.

ТОВ «ОЛГЕЙМЗ» отримуючи товар на повернення залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.

​​

Також з умовами повернення ви можете ознайомитися з П.6 Угоди користувача.

bottom of page